پیش نمایش

معرفی

دوره مجازی مسئولیت های امور دفتری
مسئول امور دفتری وظیفه مدیریت مستندات و هماهنگی‌های اداری را برای حفظ نظم و کارایی سازمان بر عهده دارد.  این دوره به بررسی جامع مهارت‌ها و دانش لازم برای مدیریت دفتر و برقراری ارتباطات موثر در سازمان می‌پردازد. شرکت‌کنندگان با مفاهیم ارتباطات سازمانی، صفات مسئول دفتر و نحوه برقراری روابط حرفه‌ای آشنا می‌شوند. همچنین، مدیریت عملیات دبیرخانه، اصول بایگانی و ثبت اسناد، استفاده حرفه‌ای از تلفن و مدیریت تماس‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت جلسات و بهداشت جسمی و ایمنی در محیط کار مورد بحث قرار می‌گیرد. هدف این دوره، ارتقاء توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در مدیریت دفتر و بهبود کارایی و بهره‌وری در محیط کار است.

اهداف دوره

آشنایی کاربر با:

  • مفهوم ارتباطات و مسئولیت‌های دفتر
  • روابط حرفه‌ای و ارتباطات موثر
  • مدیریت دفتری و عملیات دبیرخانه
  • اصول بایگانی و ثبت اسناد
  • استفاده حرفه‌ای از تلفن و مدیریت تماس‌ها
  • برنامه‌ریزی و مدیریت جلسات
  • بهداشت جسمی و ایمنی در محیط کار

محتوای دوره

فیلم های آموزشی دوره مسئولیت های امور دفتری

activity
۱- کلیات سازمان و مدیریت
activity
۲- هدف و وظایف اداره امور دفتری
activity
۳- روابط اداری
activity
۴- سیستم گردش نامه های اداری ونقش مسؤول دفتر
activity
۵- بایگانی
activity
۶- فراگرد تلفنی
activity
۷- عملیات اداری مسوول دفتر
activity
۸- مدیریت وبرنامه ریزی استفاده از تلفن
activity
۹- جلسه
activity
جزوه آموزشی

آزمون نهایی

activity
آزمون نهایی

گواهی پایان دوره

activity
گواهینامه مهارتی