پیش نمایش
معرفی
دوره مجازی مدیریت خدمات فاوا
این دوره به بررسی مفاهیم کلیدی، ساختارها و فرآیندهای مؤثر در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) میپردازد. شرکتکنندگان با چارچوبهای استاندارد مانند ITIL، اصول ارائه و پشتیبانی خدمات، مدیریت سطح خدمات، رسیدگی به رخدادها و درخواستها، و بهبود مستمر خدمات آشنا میشوند. هدف این دوره، ارتقاء مهارتهای مدیریتی و فنی شرکتکنندگان در ارائه خدمات پایدار، کارآمد و منطبق با نیازهای کاربران و سازمان است.محتوای دوره
فیلم های آموزشی دوره مدیریت خدمات فاوا
۱.۱- حاکمیت و حکمرانی
۱.۲- حاکمیت فناوری اطلاعات (۱)
۱.۳- حاکمیت فناوری اطلاعات (۲)
۲.۱- تعاریف، تاریخچه و بخش های اصلی ITIL
۲.۲- تعاریف و مفاهیم کلیدی(۱)
۲.۳- تعاریف و مفاهیم کلیدی(۲)
۳.۱- مدل چهار بعدی 4 Dimension Model
۳.۲- نظام ارزش خدمات (SVS) - فرصت و نیاز
۳.۳- شیوه های عمل
۳.۴- اصول راهنما - حاکمیت - بهبود مستمر خدمات
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
گواهینامه آنلاین
گواهی پایان دوره