پیش نمایش

معرفی

دوره مجازی آداب معاشرت

این دوره به بررسی جامع اهمیت رفتار و آداب معاشرت در کسب و کارهای خدماتی می‌پردازد. شرکت‌کنندگان با تعاریف و مفاهیم اصلی آداب معاشرت آشنا می‌شوند و نکات عمومی مرتبط با آداب معاشرت در محیط‌های کسب و کار را می‌آموزند. همچنین، موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت که برای بهبود تعاملات و ارتباطات در محیط‌های کسب و کار خدماتی ضروری هستند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. هدف این دوره، ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و بهبود رفتار حرفه‌ای در محیط‌های کسب و کار خدماتی است.


اهداف دوره
  • اهمیت رفتار در کسب و کارهای خدماتی
  • تعاریف و مفاهیم آداب معاشرت
  • نکات عمومی آداب معاشرت در محیط‌های کسب و کار
  • موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت

محتوای دوره

فیلم های آموزشی دوره آداب معاشرت

activity
۱- اهمیت رفتار در کسب و کارهای خدماتی
activity
۲- تعاریف و مفاهیم آداب معاشرت
activity
۳- نکات عمومی آداب معاشرت
activity
۴- موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت
activity
۵- جمع بندی
activity
جزوه آموزشی

آزمون نهایی

activity
آزمون نهایی

گواهی پایان دوره

activity
گواهینامه