پیش نمایش
معرفی
دوره مجازی آداب معاشرت
این دوره به بررسی جامع اهمیت رفتار و آداب معاشرت در کسب و کارهای خدماتی میپردازد. شرکتکنندگان با تعاریف و مفاهیم اصلی آداب معاشرت آشنا میشوند و نکات عمومی مرتبط با آداب معاشرت در محیطهای کسب و کار را میآموزند. همچنین، موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت که برای بهبود تعاملات و ارتباطات در محیطهای کسب و کار خدماتی ضروری هستند، مورد بررسی قرار میگیرند. هدف این دوره، ارتقاء مهارتهای ارتباطی و بهبود رفتار حرفهای در محیطهای کسب و کار خدماتی است.
اهداف دوره
- اهمیت رفتار در کسب و کارهای خدماتی
- تعاریف و مفاهیم آداب معاشرت
- نکات عمومی آداب معاشرت در محیطهای کسب و کار
- موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت
محتوای دوره
فیلم های آموزشی دوره آداب معاشرت
۱- اهمیت رفتار در کسب و کارهای خدماتی
۲- تعاریف و مفاهیم آداب معاشرت
۳- نکات عمومی آداب معاشرت
۴- موضوعات تخصصی در حوزه آداب معاشرت
۵- جمع بندی
جزوه آموزشی
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
گواهینامه