پیش نمایش
معرفی
دوره مجازی مدیریت انگیزش
این دوره به بررسی جامع مفهوم و تعریف انگیزه، انواع مختلف انگیزه و نظریههای مرتبط با آن میپردازد. شرکتکنندگان با مفاهیم اساسی و فرآیندهای انگیزه آشنا میشوند و انواع مختلف انگیزهها از جمله انگیزههای مادی و غیرمادی، درونی و بیرونی، و اولیه و ثانویه را مورد بررسی قرار میدهند. همچنین، نظریههای مختلف انگیزشی شامل نظریههای آبراهام مازلو، هرزبرگ و مک کلند تحلیل میشود. در نهایت، تکنیکهای مختلف برای افزایش انگیزه در محیطهای مختلف معرفی و بررسی میشوند. هدف این دوره، افزایش توانمندیهای شرکتکنندگان در زمینه شناخت و بهکارگیری روشهای مختلف انگیزشی برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی است.
اهداف دوره
آشنایی با مفهوم و تعریف انگیزه
بررسی انواع مختلف انگیزه
آشنایی با نظریههای انگیزشی
آموزش تکنیکهای افزایش انگیزه
محتوای دوره
قوانین برگزاری دوره مدیریت انگیزش
قوانین برگزاری دوره مدیریت انگیزش
تالار اعلانات
فیلمهای آموزشی دوره مدیریت انگیزش
۱- مدیریت انگیزه (۱)
۲- مدیریت انگیزه (۲)
۳-۱- تئوری ها و نظریه های انگیزشی (۱)
۳-۲- تئوری ها و نظریه های انگیزشی (۲)
۴-۱- روش های افزایش انگیزه (۱)
۴-۲- روش های افزایش انگیزه (۲)
۴-۳- روش های افزایش انگیزه (۳)
جزوه آموزشی
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
گواهینامه مهارتی