پیش نمایش
معرفی
دوره مجازی مدیریت دانش ۲
این دوره به بررسی جامع لزوم خلق دانش و مدیریت آن در سازمانها میپردازد. شرکتکنندگان با نظریه توماس فریدمن و اهمیت خلق دانش، متدولوژیهای مدیریت دانش، و دانش ضمنی و صریح آشنا میشوند. همچنین، مدل خلق دانش سازمانی و مراحل مختلف مدل نوناکا، شامل تعاملات دانشی، برونیسازی، ترکیب و درونیسازی مورد بحث قرار میگیرد. در نهایت، نمونهی عملی داستان خلق دانش در شرکت ماتسوشیتا، مفهوم «با» یا زمینه یا کانتکست و سطحبندی متقاطع دانش و کاربردها و نقاط قوت مدل نوناکا بررسی میشود. هدف این دوره، افزایش توانمندیهای شرکتکنندگان در زمینه خلق و مدیریت دانش سازمانی و بهبود عملکرد سازمانها است.
اهداف دوره
- لزوم خلق دانش و متدولوژیهای مرتبط
- فرآیندها و مدلهای خلق دانش سازمانی
- مراحل مدل نوناکا و کاربردهای آن
محتوای دوره
فیلم های آموزشی دوره مدیریت دانش ۲
۱- لزوم خلق دانش در سازمان
۲- لزوم وجود متدولوژی
۳- مدل نوناکا
۴- مراحل مدل نوناکا
۵- داستان خلق دانش در شرکت ماتسوشیتا
۶- نقش زمینه ( Ba )
۷- سطح بندی متقاطع
۸- کاربردهای مدل نوناکا
جزوه آموزشی
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
گواهینامه مهارتی