پیش نمایش

معرفی

دوره مجازی مدیریت دانش ۲

این دوره به بررسی جامع لزوم خلق دانش و مدیریت آن در سازمان‌ها می‌پردازد. شرکت‌کنندگان با نظریه توماس فریدمن و اهمیت خلق دانش، متدولوژی‌های مدیریت دانش، و دانش ضمنی و صریح آشنا می‌شوند. همچنین، مدل خلق دانش سازمانی و مراحل مختلف مدل نوناکا، شامل تعاملات دانشی، برونی‌سازی، ترکیب و درونی‌سازی مورد بحث قرار می‌گیرد. در نهایت، نمونه‌ی عملی داستان خلق دانش در شرکت ماتسوشیتا، مفهوم «با» یا زمینه یا کانتکست و سطح‌بندی متقاطع دانش و کاربردها و نقاط قوت مدل نوناکا بررسی می‌شود. هدف این دوره، افزایش توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در زمینه خلق و مدیریت دانش سازمانی و بهبود عملکرد سازمان‌ها است.


اهداف دوره
  • لزوم خلق دانش و متدولوژی‌های مرتبط
  • فرآیندها و مدل‌های خلق دانش سازمانی
  • مراحل مدل نوناکا و کاربردهای آن

محتوای دوره

فیلم های آموزشی دوره مدیریت دانش ۲

activity
۱- لزوم خلق دانش در سازمان
activity
۲- لزوم وجود متدولوژی
activity
۳- مدل نوناکا
activity
۴- مراحل مدل نوناکا
activity
۵- داستان خلق دانش در شرکت ماتسوشیتا
activity
۶- نقش زمینه ( Ba )
activity
۷- سطح بندی متقاطع
activity
۸- کاربردهای مدل نوناکا
activity
جزوه آموزشی

آزمون نهایی

activity
آزمون نهایی

گواهی پایان دوره

activity
گواهینامه مهارتی