پیش نمایش

معرفی

دوره مجازی پاسخگویی و شهروندمداری

این دوره به بررسی اصول و مبانی پاسخگویی و شهروند مداری در سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌پردازد. شرکت‌کنندگان با مفاهیم کلیدی و روش‌های مدیریت شکایات مشتریان آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه ارتباطات مؤثر با شهروندان برقرار کنند. علاوه بر این، ابزارها و تکنیک‌های جلب رضایت شهروندان و ارزیابی و بهبود سیستم‌های پاسخگویی نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. هدف این دوره، ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایت شهروندان از تعاملات خود با سازمان‌ها است.


اهداف دوره

. مفهوم و مبانی پاسخگویی و شهروند مداری
. اصول و روش‌های مدیریت شکایات مشتریان
. نقش و اهمیت ارتباطات مؤثر با شهروندان
. ابزارها و تکنیک‌های جلب رضایت شهروندان
. ارزیابی و بهبود سیستم‌های پاسخگویی

محتوای دوره

قوانین برگزاری دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)

قوانین برگزاری دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)

محتوای آموزشی دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)

activity
جزوه آموزشی

آزمون نهایی

activity
آزمون نهایی

گواهی پایان دوره

activity
گواهینامه