پیش نمایش
معرفی
دوره مجازی پاسخگویی و شهروندمداری
این دوره به بررسی اصول و مبانی پاسخگویی و شهروند مداری در سازمانهای دولتی و خصوصی میپردازد. شرکتکنندگان با مفاهیم کلیدی و روشهای مدیریت شکایات مشتریان آشنا میشوند و یاد میگیرند که چگونه ارتباطات مؤثر با شهروندان برقرار کنند. علاوه بر این، ابزارها و تکنیکهای جلب رضایت شهروندان و ارزیابی و بهبود سیستمهای پاسخگویی نیز مورد بحث قرار میگیرد. هدف این دوره، ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایت شهروندان از تعاملات خود با سازمانها است.
اهداف دوره
. مفهوم و مبانی پاسخگویی و شهروند مداری
. اصول و روشهای مدیریت شکایات مشتریان
. نقش و اهمیت ارتباطات مؤثر با شهروندان
. ابزارها و تکنیکهای جلب رضایت شهروندان
. ارزیابی و بهبود سیستمهای پاسخگویی
محتوای دوره
قوانین برگزاری دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)
قوانین برگزاری دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)
محتوای آموزشی دوره ارتباط،پاسخگویی و شهروندمداری (پاسخگویی و شهروندمداری)
جزوه آموزشی
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
گواهینامه